Tygodnik „wSieci” przed „Gazetą Wyborczą”, „Polityką” i „Newsweekiem”!
Profil największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce zdeklasował konkurencję w kategorii prasa.
Tygodnik „wSieci” przed „Gazetą Wyborczą”, „Polityką” i „Newsweekiem”!
W marcu 2015 fani tygodnika „wSieci” (Grupa Wydawnicza Fratria) po raz kolejny pokazali siłę na Facebooku. Profil największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce zdeklasował konkurencję w kategorii prasa.
W comiesięcznym zestawieniu Fanpage Trends zrzeszającym polskojęzyczne profile na Facebooku fanpage tygodnik „wSieci” zostawił w tyle konkurencje wygrywając 2 zestawienia jakościowe, a w pozostałych zajmując miejsca 2 i 3. Zaangażowanie sympatyków tygodnika rośnie z miesiąca na miesiąc i już niebawem profil na stałe zagości w czołówce polskojęzycznych stron na Facebooku.
Tygodnik „wSieci” już jakiś czas temu przekroczył liczbę 100 tysięcy fanów, zaś w marcu 2015 zaangażował 147 704 osoby! Wynik jest ok. siedmiokrotnie wyższy niż średnia kategorii – która wynosi 20 proc. liczby zaangażowanych fanów (w stosunku do wielkości profilu). Lepszy wynik liczbowy osiągnął jedynie „Przegląd Sportowy” angażując połowę swoich fanów – 219 586 osób. Ostatnie miejsce na podium tego zestawienia zajął profil Fakt.pl a tuż za nim uplasowały się „Gazeta Wyborcza” i „Polityka”.
Drugi miesiąc z rzędu liczba interaktywności wygenerowanych przez fanów tygodnika „wSieci” dała profilowi pisma pierwszą pozycję zestawienia (najbardziej interaktywne strony - wskaźnik interactivity index na poziomie 2 473 468). Znów udało się wyprzedzić Fakt.pl, a także „Przegląd Sportowy” i „Gazetę Wyborczą”. Wynik tygodnika „Newsweek” był ponad trzykrotnie niższy.
Również w zestawieniu dotyczącym obsługi klienta „wSieci” zachowało miejsce na najwyższym stopniu podium uzyskując wynik 90,76 proc. reakcji, wyprzedzając Glamour.pl (wynik 63,33%).
Na „wSieci” pojawił się również jeden z najbardziej interaktywnych postów miesiąca – dotyczący kampanii i wpadek urzędującego prezydenta.
- Wzrosty zaangażowania i interaktywności związane są ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi i parlamentarnymi. Polityki jest więcej w przestrzeni publicznej i jest coraz chętniej komentowana. Kandydaci na urząd Prezydenta RP są aktywni, jest zatem więcej treści z nimi związanych – artykułów, zdjęć czy tak popularnych, w internecie, „memów” - tłumaczy odpowiedzialny za komunikację tygodnika „wSieci” w mediach społecznościowych, Dawid Jażdżewski z agencji Apella S.A.
Fanpage „wSieci” utrzymuje silną pozycję również w zestawieniu wszystkich mediów – w obsłudze klienta zajął trzecie miejsce, a wśród najbardziej interaktywnych stron był 4. „wSieci” jest również coraz bardziej aktywne na Twitterze – wśród najbardziej angażujących i najczęściej wspominanych profili zajmuje miejsca w pierwszej dziesiątce.
Za wszystkie przejawy sympatii, komentarze i uwagi serdecznie dziękujemy. Zapraszamy na profil tygodnika - www.facebook.com/gazetawsieci i na stronę pisma – www.wsieci.pl. Za komunikację tygodnika w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+) odpowiedzialna jest agencja Apella S.A.
Źródło: Fanpage Trends - http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201503/prasa#trends