Tygodnik ABC już w kioskach!
Nowy aktualny, bezkompromisowy i ciekawy tygodnika „ABC” od dziś w kioskach.
W środę, 22 kwietnia debiutuje na polskim rynku prasowym nowe pismo – „ABC Tygodnik Aktualny Bezkompromisowy Ciekawy”. To pismo, które dostarczać ma w każdą środę solidną porcję informacji.
W pierwszym numerze „ABC” na czołówce znalazła się informacja zdobyta przez dziennikarzy tygodnika dotycząca jednego z bohaterów afery Art-B. Andrzej Gąsiorowski, przez lata ścigany listem gończym przez polski wymiar sprawiedliwości, wziął udział w konferencji dotyczącej wartości w biznesie, odbywającej się… w Sejmie. Informację uzupełnia obszerny raport dotyczący największych afer gospodarczych w Polsce ostatnich trzydziestu lat.
- Tak jak zapowiadaliśmy, będziemy pisać o sprawach, które rozgrzewają emocje czytelników. Trzy przymiotniki z tytułu są dla nas dziennikarskim zobowiązaniem, by przygotowywać pismo aktualne oraz bezkompromisowo i ciekawie opisywać rzeczywistość – mówi Maciej Wośko, redaktor naczelny tygodnika. – Chcemy przynosić co tydzień wiadomości, które inni ukrywają bądź pomijają. My odkrywamy. Piszemy wprost – jak jest. Wbrew. Inaczej.
Reporterzy tygodnika „ABC” ustalili, że groźny pedofil Mariusz T. miał kochanka w więzieniu. Chce wyjść na wolność i najwyraźniej wcale nie chce się leczyć. Mariuszowi T. „ABC” poświęca temat tygodnika. Na łamach pierwszego wydania także szczegółowy poradnik jak podwyższyć emeryturę oraz ranking najlepiej opłacanych polskich gwiazd, które zarobiły okrągłą sumę 20 milionów złotych. Na stronach sportowych tygodnik publikuje – ekskluzywny wywiad ze Zbigniewem Bońkiem, w którym prezes PZPN zapowiada - Błaszczykowski wraca do kadry.
W głównym grzbiecie sporo miejsca zajmą interwencje i porady oraz Forum Czytelników.
- Stawiamy na aktywny kontakt z Czytelnikami. Chcemy, by nasz tygodnik stał się swoistym forum, na którym czytelnicy informują nas o swoich problemach i przemyśleniach. Służą ku temu wydzielone strony w tygodniku. Stawiamy też na komunikację, uruchamiając specjalne adresy e-mailowe oraz oczywiście na media społecznościowe – mówi Wojciech Biedroń, zastępca redaktora naczelnego.
Bieżące informacje przygotowywane przez zespół tygodnika wraz z aktualnym serwisem informacyjnym znajdą się na stronie internetowej www.abctygodnik.pl . Aktywny jest już profil pisma na Facebooku, który szturmem zdobywa fanów - www.facebook.com/ABCtygodnik . Na YouTubie znaleźć zaś można spot promujący gazetę: www.youtube.com/watch?v=2RnMPzpBNJU
„ABC” to pismo oferujące kilka poszukiwanych przez czytelników korzyści w jednym miejscu, w atrakcyjnej cenie 3,50 zł. Tygodnik to trzy odrębne grzbiety – „ABC” - grzbiet główny skupiający zestaw najciekawszych, unikalnych, własnych informacji, opinii i opracowań wraz z sekcją sportową, „Magazyn ABC” – oferujący przegląd najgorętszych tematów emocjonujących czytelników w Polsce oraz „ABC LOOK!” – lifestylowy dodatek z informacjami z życia uwielbianych przez Polaków gwiazd showbiznesu, wraz z obszernym, pełnym programem TV na najbliższy tydzień.
„Zobowiązujemy się nie pomijać żadnego głosu czytelnika, żadnego listu, prośby o dziennikarską pomoc i żadnej uwagi. Jesteśmy do Waszej dyspozycji” – pisze we wstępniaku redaktor naczelny Maciej Wośko, zapraszając na cotygodniowe spotkania z „ABC”.
Zachęcamy do lektury pierwszego wydania tygodnika „ABC”, od środy 22 kwietnia w kioskach w całej Polsce wraz z „Magazynem ABC” oraz dodatkiem „ABC LOOK!” z programem TV na cały tydzień, w cenie 3,50 zł.