Profil "wSieci" niezwykle popularny na Facebook'u!
„wSieci” najbardziej interaktywnym polskim profilem prasowym na Facebooku. Dziękujemy Czytelnikom za zaangażowanie!
Facebookowy profil tygodnika „wSieci” (Fratria) osiągnął bardzo dobre wyniki w comiesięcznym zestawieniu Fanpage Trends. Wśród najbardziej interaktywnych profili prasowych strona „wSieci” zajęła pierwsze miejsce, wyprzedzając m.in. poprzedniego lidera „Fakt.pl”, „Gazetę Wyborczą” i „Newsweek Polska”, osiągając doskonały wynik interactivity index – 1 532 978! Biorąc pod uwagę wielkość fanpage’a (relative interactivity) „wSieci” rozłożyło konkurencję na łopatki, zajmując najwyższe miejsce na podium i osiągając wynik prawie dwukrotnie wyższy od profilu „Dobrej Mamy” (drugie miejsce).
Profilowi społecznościowemu „wSieci” (www.facebook.com/gazetawsieci) udało się osiągnąć pozycję lidera także w kategorii „Obsługa klienta”, w której fanpage zanotował wynik 92,18% (procent reakcji), wyprzedzając Glamour.pl i „Świat wiedzy”. Największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce poprawił swoje notowania o dwie pozycje. Wynik ten pokazuje, że administratorzy nie zostawiają użytkowników samych sobie, starają się pomagać i chętnie wchodzą z nimi w dyskusje. Za prowadzenie profili społecznościowych „wSieci” odpowiedzialna jest agencja Apella.
- Tygodnik „wSieci” od początku swego istnienia stawiał na dialog z czytelnikami – mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii, wydającej „wSieci”, a także miesięczniki: „wSieci Historii”, „Frondę” i „Gazetę Bankową” oraz portal wPolityce.pl. – Swoisty dialog podejmujemy też na łamach innych naszych tytułów, co sprawia, że czytelnicy stają się uczestnikami, współtwórcami naszych mediów, a nie jedynie ich odbiorcami. Jak widać – przekłada się to na zaufanie i opiniotwórczość, także na portalach społecznościowych.
Profil „wSieci” znalazł się również w czołówce najbardziej interaktywnych fanpage’y medialnych. Tygodnik wyprzedził w tym zestawieniu m.in. Niezależną.pl, Gazetę.pl i Onet Wiadomości. Prowadzącym profil „wSieci” udało się zachęcić do interakcji aż 38 617 osób, co stanowiło 38% wszystkich sympatyków profilu. Wynik procentowy był słabszy jedynie od wyniku wspomnianej wcześniej „Dobrej Mamy”, która angażowała 65% swoich fanów.
W rankingu interaktywności profili medialnych znalazła się również strona portalu wPolityce.pl, która zajęła w tej kategorii 9 miejsce – awansując w porównaniu do zestawienia styczniowego aż o 4 miejsca. Od lutego również ten profil prowadzony jest przez agencję Apella (www.apella.com.pl).
Biorąc pod uwagę wszystkie profile facebookowe w Polsce, fanpage tygodnika „wSieci” został sklasyfikowany na 11 miejscu (najbardziej interaktywne strony). Oznacza to, że tylko 10 profili w naszym kraju wygenerowało większy tzw. współczynnik interactivity index, na który składają się wszystkie „lajki”, komentarze i udostępnienia treści.
- Cieszy nas, tak wielkie zaangażowanie użytkowników Facebooka na prowadzonym przez nas profilu. Polityka, która dominuje w przekazie fanpage’a jest tematem trudnym, jednakże wzbudzającym bardzo dużo emocji, a co za tym idzie i komentarzy – mówi Dawid Jażdżewski z agencji Apella (www.apella.com.pl), odpowiedzialny za komunikację tygodnika w mediach społecznościowych. - Wiemy, że ilu Polaków tyle opinii i tak właśnie jest na profilu „wSieci”. Ważnym elementem jest to, że nie usuwamy nieprzychylnych komentarzy (moderujemy jedynie te wulgarne), dzięki czemu każdy może się wypowiedzieć. Staramy się dobierać zróżnicowane treści o różnych porach, tak by przekaz był interesujący dla użytkowników, niezależnie od tego kiedy korzystają z Internetu.
Tygodnik „wSieci” ma swoje profile także na Google+ i Twitterze (twitter.com/Tygodnik_Sieci). Ten ostatni również notuje bardzo dobre wyniki i dołączył w lutym do czołówki tytułów prasowych, we wszystkich rankingach zestawienia Twitter Trends. Zapraszamy serdecznie do „ćwierkania” razem z największym konserwatywnym tygodnikiem opinii w Polsce, zaś użytkownikom naszych profili dziękujemy za zaangażowanie!